Agafem uns canónigos ( no sé pas com es diuen en català),unes maduixes, unes nous i uns trossets de formatge blanquet. Tot amanit amb una vinagreta amb oli, un raig de llimona, un pessic de sucre, un puntet de sal i vinagre.
Ei... de categoria...
Tallem uns cabdells per la meitat i els rentem.
Afegim un puntet de sal i vinagre i una tireta de salmó fumat.
Un tomàquets Cherry i uns trossets de pinya i ens queda una amanida ben fresqueta i ben alegre...!!!