Mostrando entradas con la etiqueta Postres. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Postres. Mostrar todas las entradas

domingo, 4 de diciembre de 2011

TIRAMISÚ

Els diumenges a la tarda, generalment, no m’agrada sortir. Diumenge passat, desprès de la “becadeta” em va donar per fer un Tiramisú.
Aquí us deixo la recepta i quatre imatges.

Ingredients:
Melindros.
250 gr. de formatge Mascarpone.
33 cl de nata de muntar.
3 ous.
120 gr. de sucre.
2 tasses de cafè expresso.
1 o 2 copes de licor Amaretto
Cacau en pols.

Preparació:
Batim els rovells d'ou amb el sucre. Muntem les clares a punt de neu. Muntem la nata.
En un recipient, mesclem el formatge mascarpone amb els rovells i el sucre batut i les clares muntades. Afegim la nata muntada i ho barregem tot fins a aconseguir una textura cremosa.
En un motlle posem una capa de melindros al fons xops amb cafè i licor.
Després, posem una capa de la crema que teníem reservada.
Ho espolsem amb cacau.
Repetim, una altra capa de bescuits, una altra capa de crema i tornem a espolsar amb cacau.


Ho deixem reposar com a mínim 3 o 4 hores a la nevera.
L'ideal és fer-ho el dia abans i deixar-ho reposar un dia.

domingo, 25 de septiembre de 2011

PASTIS DE TRES XOCOLATES

INGREDIENTS:
1 paquet de galetes maria
60 grs. de mantega
1 rajola de xocolata Nestle postres negra
3 rajoles de xocolata blanca Milkibar
2 brics de nata liquida
2 sobres de cuajada royal
400 ml. de llet.
Mmm, no m’ha sortit com jo volia. Aquest matí quan he obert la nevera els fideus de xocolata havien desaparegut... S’han fos...? Se’ls ha menjat el gat...? No ho sé pas...
Bé el pròxim sortirà millor. Quan el provi, ja us comentaré si estava bo.
Els passos a seguir els podeu trobar en aquest blog.
http://quimalesmevesreceptes.blogspot.com/search/label/pastissos
Apa animeu-vos, que és un pastisset ben senzill i ben alegre...!!!