Normalment, la calçotada de Valls obri la temporada de calçotades l’últim cap de setmana del mes de gener.
Des de ja fa alguns anys, al novembre i decembre, ja se’n fan.
Ja sé que no és el mateix fer-ho al camp amb una bona flama, amics i la bota o el porró de vi, però fa uns dies a casa vam fer un petit tastet de calçots amb unes seques amb botifarra.
De categoria, va quedar tot, tu...!!!
Mostrando entradas con la etiqueta Olletes. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Olletes. Mostrar todas las entradas
lunes, 12 de marzo de 2012
domingo, 12 de febrero de 2012
SÍPIA AMB SUQUET
Ei... El dinar estava clar... Sopeta de verdura i sípia a la planxa. La verdura, cap problema. La sípia... Ostras quedava una mica pobra. A mi m’agrada sucar tu...!!! Si...si... No sé com m’ha vingut al cap una patata, uns pesolets, unes gambetes peladetes que quedaven al congelador i una picada d’all, julivert, unes ametlles, una mica de romesco i una mica de caldet... Espectacular...
domingo, 25 de septiembre de 2011
EXTRANYA CASSOLA
El dinar estava clar.
Ei... llom a la planxa i una amanideta.
Correcte, correcte...
He pensat, tu, per acompanyar, podria fer unes patatetes al forn... Però massa feina. Les he posat amb una cassola de fang i un rallet d’oli i les he cuit una estoneta.
Desprès he vist a la nevera unes cebes tendres, escolta tu, per acompanyar les patates estaria bé, no...?
I al obrir l’armari, mira per a on, he trobat uns camagrocs que ens va portar la Xelo del Berguedà.
Per acompanyar la ceba tendra podria estar bé també, no...?
Així es que avui per dinar tenim, una amanideta i llom a la planxa.
Ei... llom a la planxa i una amanideta.
Correcte, correcte...
He pensat, tu, per acompanyar, podria fer unes patatetes al forn... Però massa feina. Les he posat amb una cassola de fang i un rallet d’oli i les he cuit una estoneta.
Desprès he vist a la nevera unes cebes tendres, escolta tu, per acompanyar les patates estaria bé, no...?
I al obrir l’armari, mira per a on, he trobat uns camagrocs que ens va portar la Xelo del Berguedà.
Per acompanyar la ceba tendra podria estar bé també, no...?
Així es que avui per dinar tenim, una amanideta i llom a la planxa.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

