Mostrando entradas con la etiqueta Mossets. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta Mossets. Mostrar todas las entradas

domingo, 23 de septiembre de 2012

PIRULETES DE FORMATGE

L'altre dia, navegant per la xarxa, vaig trobar un mosset molt divertit. . . Ei. . . ben senzill. . . En un paper d'aquest de cuina que podem posar al forn, no se pas com es diu, posem un pessic de formatge emmental ratllat. A sobre, una "rodanxeta" de formatge de cabra. Afegim el "bastonet" de la piruleta i un altre pessic d'emmental.
Deu minuts al forn, a uns 180º, i enllestits. . .
Un mosset ben senzill i ben alegre. . . !!!

domingo, 16 de septiembre de 2012

MOSSET DE FORMATGES

L'altre dia, anant a la deriva per internet, vaig trobar un blog de cuina amb una recepta bastant divertida.


Aquí us deixo com la vaig fer jo...

Amb diversos formatges: Philadelphia, Emmental ratllat, Roquefort i Maasdam. Podeu camviar la varietat dels formatges, això va a gustos. Uns taquets de pernil del país, unes olives farcides i un dent d'all.


Tot ben barretgat fins que quedi una pasta homogènia.


Agafem un troç de film de cuina i fem un rotllet. El posem a la nevera una estona.


I per acabar, el recobrim d'ametlla crocanti.


Ei... un mosset ben senzill i ben alegre...!!!











domingo, 8 de abril de 2012

AMANIDA VARIADA AMB LLOM DE SALMÓ I FORMATGE DE CABRA

De vegades no sabem ben bé el que fer per menjar, ja sigui dinar o sopar. L’altre dia tenia uns llomets de salmó, i amb quatre fulls d’amanida variada i un trossets de formatge de cabra, va quedar un platet ben senzill i ben alegre...

martes, 20 de marzo de 2012

PA RODÓ FARCIT AMB CEBA TENDRA I DIVERSOS FORMATGES

Dissabte vam anar a sopar a casa de Miquel i Xelo.
Pa rodó farcit de ceba tendra diversos formatges.
La idea i execució va de ser Luisa.
Tallem el pa a llesques, sense arribar al final, tranversal i longitudinalment (juas... d’axavo com queda això).
Desprès el farcim entre els quadradets que s’han format. Primer la ceba tendra i desprès amb la varietat de formatges que hem comprat.
No sé exactament quins vam comprar nosaltres (roquefort segur), però al Merc... hi venen unes bossetes que ja venen mesclats.
Ho emboliquem amb paper de plata, i vint minutets al forn (180º).



Ei... de categoria...!!!
Va quedar un mosset ben senzill i ben alegre.
A més a més... amb bona companyia...!!!


I per a rematar la nit, de postres... Fondue de Xocolata...


Animeu-vos a fer-ho...
El pa es pot farcir de qualsevol cosa, i avui per avui, l’ important és el ratet que passes amb bona companyia.

domingo, 12 de febrero de 2012

PASTA DE FULL AMB VERDURES I FORMATGE TENDRE

L’altre dia per sopar Luisa va fer pasta de full amb verdureta i formatge tendre.
Ei... spectacular. Unes tires de pebrot verd i vermell, uns tomàquets d’aquest petites, un carabassó, una ceba tendra i unes rodanxetes de formatge tendre... “Mare meua” quim mosset més bo...!!!

domingo, 25 de septiembre de 2011

MOSSETS DE PA DE MOTLLO AMB MELMELADA I ANXOVES.

Agafem dos llesquetes de pa bimbo. Les aixafem amb l’ajuda del rodet de cuina. Amb l’ajuda d’un got petit tallem els “mossets”. Els passem per la paella amb una mica d’oli.
Tallem rulo de formatge de cabra, afegim una culleradeta de melmelada de gerds i mitja anxoveta.
Ei... un “mosset” ben senzill i ben alegre...!!!