L’altre dia, mirant un programa d’aquest de cuina (hoy cocinas tú, mañana cocino yo, pasado tu madre y el otro tu padre), van fer un xipirons amb soja i mel.
Ahir, estàvem Luisa i jo a casa i, no sabíem que fer per sopar.
Hosti tu...!!!
Tenia uns calamars a la nevera.
Ei... Dit i fet...
Seguint la recepta dels xipirons, vaig fer uns calamars amb soja i mel.
Sofregim els calamars amb raig d’oli i hi ratllem un allet.
Afegim un raig de salsa de soja i un xupito de mel.
Ho deixem reduir cinc minutets...
Ei... de categoria...
Un mosset ben senzill i ben alegre...!!!
martes, 1 de mayo de 2012
domingo, 8 de abril de 2012
AMANIDA VARIADA AMB LLOM DE SALMÓ I FORMATGE DE CABRA
De vegades no sabem ben bé el que fer per menjar, ja sigui dinar o sopar. L’altre dia tenia uns llomets de salmó, i amb quatre fulls d’amanida variada i un trossets de formatge de cabra, va quedar un platet ben senzill i ben alegre...
sábado, 24 de marzo de 2012
AMANIDA DE CANONGES AMB MADUIXES
Agafem uns canónigos ( no sé pas com es diuen en català),unes maduixes, unes nous i uns trossets de formatge blanquet. Tot amanit amb una vinagreta amb oli, un raig de llimona, un pessic de sucre, un puntet de sal i vinagre.
Ei... de categoria...
Ei... de categoria...
PAELLA DE FIDEUS
Sofregim una cebeta i un tosset de pebrot verd. Uns llagostins, un calamar i una picadeta d’all i julivert.
Afegim els fideus. Li peguem quatre voltes.
Afegim el caldet... i en quinze minutets tenim una paelleta de fideus ben senzilla i ben alegre...
Afegim els fideus. Li peguem quatre voltes.
Afegim el caldet... i en quinze minutets tenim una paelleta de fideus ben senzilla i ben alegre...
martes, 20 de marzo de 2012
PA RODÓ FARCIT AMB CEBA TENDRA I DIVERSOS FORMATGES
Dissabte vam anar a sopar a casa de Miquel i Xelo.
Pa rodó farcit de ceba tendra diversos formatges.
La idea i execució va de ser Luisa.
Tallem el pa a llesques, sense arribar al final, tranversal i longitudinalment (juas... d’axavo com queda això).
Desprès el farcim entre els quadradets que s’han format. Primer la ceba tendra i desprès amb la varietat de formatges que hem comprat.
No sé exactament quins vam comprar nosaltres (roquefort segur), però al Merc... hi venen unes bossetes que ja venen mesclats.
Ho emboliquem amb paper de plata, i vint minutets al forn (180º).
Ei... de categoria...!!!
Va quedar un mosset ben senzill i ben alegre.
A més a més... amb bona companyia...!!!
I per a rematar la nit, de postres... Fondue de Xocolata...
Animeu-vos a fer-ho...
El pa es pot farcir de qualsevol cosa, i avui per avui, l’ important és el ratet que passes amb bona companyia.
Pa rodó farcit de ceba tendra diversos formatges.
La idea i execució va de ser Luisa.
Tallem el pa a llesques, sense arribar al final, tranversal i longitudinalment (juas... d’axavo com queda això).
Desprès el farcim entre els quadradets que s’han format. Primer la ceba tendra i desprès amb la varietat de formatges que hem comprat.
No sé exactament quins vam comprar nosaltres (roquefort segur), però al Merc... hi venen unes bossetes que ja venen mesclats.
Ho emboliquem amb paper de plata, i vint minutets al forn (180º).
Ei... de categoria...!!!
Va quedar un mosset ben senzill i ben alegre.
A més a més... amb bona companyia...!!!
I per a rematar la nit, de postres... Fondue de Xocolata...
Animeu-vos a fer-ho...
El pa es pot farcir de qualsevol cosa, i avui per avui, l’ important és el ratet que passes amb bona companyia.
lunes, 12 de marzo de 2012
CALÇOTS I SEQUES AMB BOTIFARRA
Normalment, la calçotada de Valls obri la temporada de calçotades l’últim cap de setmana del mes de gener.
Des de ja fa alguns anys, al novembre i decembre, ja se’n fan.
Ja sé que no és el mateix fer-ho al camp amb una bona flama, amics i la bota o el porró de vi, però fa uns dies a casa vam fer un petit tastet de calçots amb unes seques amb botifarra.
De categoria, va quedar tot, tu...!!!
Des de ja fa alguns anys, al novembre i decembre, ja se’n fan.
Ja sé que no és el mateix fer-ho al camp amb una bona flama, amics i la bota o el porró de vi, però fa uns dies a casa vam fer un petit tastet de calçots amb unes seques amb botifarra.
De categoria, va quedar tot, tu...!!!
ARRÒS AMB COLIFLOR
Si busquem receptes d’arròs amb coliflor… buf hi han un fum.
Jo, l’altre dia, amb quatre costelletes de porc, mitja coliflor i uns trossets de pebrot vermell vaig fer una paelleta d’arròs que va quedar molt bona…
Jo, l’altre dia, amb quatre costelletes de porc, mitja coliflor i uns trossets de pebrot vermell vaig fer una paelleta d’arròs que va quedar molt bona…
Suscribirse a:
Entradas (Atom)






