lunes, 17 de diciembre de 2012

AMANIDA VARIADA


Com que a l’amanida li va tot bé... Aquesta porta moltes coses...
Enciam, “boca de mar”, tàperes, cogombres petits o petits cogombres, fuet... Uns trossets de codonyat, panses i alvocat...
Ei... ben senzill i ben alegre...



AMANIDA AMB PRÉSSEC



D’amanides hi han molt diverses i molt variades.
Aquesta és ben senzilla; uns fulls d’enciam, un tomàquet, un préssec, dos o tres palets de “boca de mar” i uns trossets de nous.
Ho amanim al gust i...  endavant les atxes ...!!!



domingo, 23 de septiembre de 2012

PIRULETES DE FORMATGE

L'altre dia, navegant per la xarxa, vaig trobar un mosset molt divertit. . . Ei. . . ben senzill. . . En un paper d'aquest de cuina que podem posar al forn, no se pas com es diu, posem un pessic de formatge emmental ratllat. A sobre, una "rodanxeta" de formatge de cabra. Afegim el "bastonet" de la piruleta i un altre pessic d'emmental.
Deu minuts al forn, a uns 180º, i enllestits. . .
Un mosset ben senzill i ben alegre. . . !!!

domingo, 16 de septiembre de 2012

MOSSET DE FORMATGES

L'altre dia, anant a la deriva per internet, vaig trobar un blog de cuina amb una recepta bastant divertida.


Aquí us deixo com la vaig fer jo...

Amb diversos formatges: Philadelphia, Emmental ratllat, Roquefort i Maasdam. Podeu camviar la varietat dels formatges, això va a gustos. Uns taquets de pernil del país, unes olives farcides i un dent d'all.


Tot ben barretgat fins que quedi una pasta homogènia.


Agafem un troç de film de cuina i fem un rotllet. El posem a la nevera una estona.


I per acabar, el recobrim d'ametlla crocanti.


Ei... un mosset ben senzill i ben alegre...!!!











martes, 22 de mayo de 2012

FIDEUS A LA CASSOLA

L’altre dia, tenia per la nevera un calamarets que em miraven i em deien, fes-nos….fe-nos.
Amb un pebrot verd, una ceba tendra i uns fideus… I sobretot… la cerveseta.
Tot ben sofregit i amb una miqueta d’amor per la cuina…
Queda una cassoleta de fideus ben senzilla i ben alegre.

martes, 1 de mayo de 2012

CALAMARS AMB SALSA DE SOJA I MEL

L’altre dia, mirant un programa d’aquest de cuina (hoy cocinas tú, mañana cocino yo, pasado tu madre y el otro tu padre), van fer un xipirons amb soja i mel.
Ahir, estàvem Luisa i jo a casa i, no sabíem que fer per sopar.
Hosti tu...!!!
Tenia uns calamars a la nevera.
Ei... Dit i fet...
Seguint la recepta dels xipirons, vaig fer uns calamars amb soja i mel.
Sofregim els calamars amb raig d’oli i hi ratllem un allet.

Afegim un raig de salsa de soja i un xupito de mel.
Ho deixem reduir cinc minutets...
Ei... de categoria...
Un mosset ben senzill i ben alegre...!!!

domingo, 8 de abril de 2012

AMANIDA VARIADA AMB LLOM DE SALMÓ I FORMATGE DE CABRA

De vegades no sabem ben bé el que fer per menjar, ja sigui dinar o sopar. L’altre dia tenia uns llomets de salmó, i amb quatre fulls d’amanida variada i un trossets de formatge de cabra, va quedar un platet ben senzill i ben alegre...