domingo, 12 de febrero de 2012

PASTA DE FULL AMB VERDURES I FORMATGE TENDRE

L’altre dia per sopar Luisa va fer pasta de full amb verdureta i formatge tendre.
Ei... spectacular. Unes tires de pebrot verd i vermell, uns tomàquets d’aquest petites, un carabassó, una ceba tendra i unes rodanxetes de formatge tendre... “Mare meua” quim mosset més bo...!!!

SÍPIA AMB SUQUET

Ei... El dinar estava clar... Sopeta de verdura i sípia a la planxa. La verdura, cap problema. La sípia... Ostras quedava una mica pobra. A mi m’agrada sucar tu...!!! Si...si... No sé com m’ha vingut al cap una patata, uns pesolets, unes gambetes peladetes que quedaven al congelador i una picada d’all, julivert, unes ametlles, una mica de romesco i una mica de caldet... Espectacular...

domingo, 4 de diciembre de 2011

TIRAMISÚ

Els diumenges a la tarda, generalment, no m’agrada sortir. Diumenge passat, desprès de la “becadeta” em va donar per fer un Tiramisú.
Aquí us deixo la recepta i quatre imatges.

Ingredients:
Melindros.
250 gr. de formatge Mascarpone.
33 cl de nata de muntar.
3 ous.
120 gr. de sucre.
2 tasses de cafè expresso.
1 o 2 copes de licor Amaretto
Cacau en pols.

Preparació:
Batim els rovells d'ou amb el sucre. Muntem les clares a punt de neu. Muntem la nata.
En un recipient, mesclem el formatge mascarpone amb els rovells i el sucre batut i les clares muntades. Afegim la nata muntada i ho barregem tot fins a aconseguir una textura cremosa.
En un motlle posem una capa de melindros al fons xops amb cafè i licor.
Després, posem una capa de la crema que teníem reservada.
Ho espolsem amb cacau.
Repetim, una altra capa de bescuits, una altra capa de crema i tornem a espolsar amb cacau.


Ho deixem reposar com a mínim 3 o 4 hores a la nevera.
L'ideal és fer-ho el dia abans i deixar-ho reposar un dia.

miércoles, 19 de octubre de 2011

ESPAGUETIS DIFERENTS

L’altre dia tenia quatre sobres per casa, i mira tu, en va sortir un platet ben bo.
Un grapat d’espaguetis bullits, una ceba tendra, un pebrot verd, dos trossets de magre i quatre bolets...


Tot ben sofregidet, i mentre em vaig fer una cerveseta amb quatre pistatxos, en cinc minuts...

Mireu quin platet més senzill i més alegre...!!!

martes, 27 de septiembre de 2011

AMANIDA FRESQUETA

Tallem uns cabdells per la meitat i els rentem.
Afegim un puntet de sal i vinagre i una tireta de salmó fumat.
Un tomàquets Cherry i uns trossets de pinya i ens queda una amanida ben fresqueta i ben alegre...!!!

domingo, 25 de septiembre de 2011

DINAR IMPROVISAT

Divendres tenia uns trossets de salmó per fer a la planxa amb una crema de verduretes calenteta, però va fer un dia tan maco que la crema no em venia de gust tu...!!!
Així es que, vaig bullir uns granets d’arròs, vaig tallar mig pebrot vermell , mig verd i una cebeta tendra i vaig fer una muntanyeta, tot ben fresquet...!!!
Quatre llesquetes de pa torrat, amb un tomàquet ratllat amb oli i sal...
Un dinar ben senzill i ben alegre tu...!!!

RISSOTO AMB BOLETS.

Amb uns bons ingredients i una mica de paciència, surt un platet de Rissoto ben senzill i ben alegre tu...!!!