domingo, 23 de septiembre de 2012

PIRULETES DE FORMATGE

L'altre dia, navegant per la xarxa, vaig trobar un mosset molt divertit. . . Ei. . . ben senzill. . . En un paper d'aquest de cuina que podem posar al forn, no se pas com es diu, posem un pessic de formatge emmental ratllat. A sobre, una "rodanxeta" de formatge de cabra. Afegim el "bastonet" de la piruleta i un altre pessic d'emmental.
Deu minuts al forn, a uns 180º, i enllestits. . .
Un mosset ben senzill i ben alegre. . . !!!

domingo, 16 de septiembre de 2012

MOSSET DE FORMATGES

L'altre dia, anant a la deriva per internet, vaig trobar un blog de cuina amb una recepta bastant divertida.


Aquí us deixo com la vaig fer jo...

Amb diversos formatges: Philadelphia, Emmental ratllat, Roquefort i Maasdam. Podeu camviar la varietat dels formatges, això va a gustos. Uns taquets de pernil del país, unes olives farcides i un dent d'all.


Tot ben barretgat fins que quedi una pasta homogènia.


Agafem un troç de film de cuina i fem un rotllet. El posem a la nevera una estona.


I per acabar, el recobrim d'ametlla crocanti.


Ei... un mosset ben senzill i ben alegre...!!!











martes, 22 de mayo de 2012

FIDEUS A LA CASSOLA

L’altre dia, tenia per la nevera un calamarets que em miraven i em deien, fes-nos….fe-nos.
Amb un pebrot verd, una ceba tendra i uns fideus… I sobretot… la cerveseta.
Tot ben sofregit i amb una miqueta d’amor per la cuina…
Queda una cassoleta de fideus ben senzilla i ben alegre.

martes, 1 de mayo de 2012

CALAMARS AMB SALSA DE SOJA I MEL

L’altre dia, mirant un programa d’aquest de cuina (hoy cocinas tú, mañana cocino yo, pasado tu madre y el otro tu padre), van fer un xipirons amb soja i mel.
Ahir, estàvem Luisa i jo a casa i, no sabíem que fer per sopar.
Hosti tu...!!!
Tenia uns calamars a la nevera.
Ei... Dit i fet...
Seguint la recepta dels xipirons, vaig fer uns calamars amb soja i mel.
Sofregim els calamars amb raig d’oli i hi ratllem un allet.

Afegim un raig de salsa de soja i un xupito de mel.
Ho deixem reduir cinc minutets...
Ei... de categoria...
Un mosset ben senzill i ben alegre...!!!

domingo, 8 de abril de 2012

AMANIDA VARIADA AMB LLOM DE SALMÓ I FORMATGE DE CABRA

De vegades no sabem ben bé el que fer per menjar, ja sigui dinar o sopar. L’altre dia tenia uns llomets de salmó, i amb quatre fulls d’amanida variada i un trossets de formatge de cabra, va quedar un platet ben senzill i ben alegre...

sábado, 24 de marzo de 2012

AMANIDA DE CANONGES AMB MADUIXES

Agafem uns canónigos ( no sé pas com es diuen en català),unes maduixes, unes nous i uns trossets de formatge blanquet. Tot amanit amb una vinagreta amb oli, un raig de llimona, un pessic de sucre, un puntet de sal i vinagre.
Ei... de categoria...

PAELLA DE FIDEUS

Sofregim una cebeta i un tosset de pebrot verd. Uns llagostins, un calamar i una picadeta d’all i julivert.
Afegim els fideus. Li peguem quatre voltes.



Afegim el caldet... i en quinze minutets tenim una paelleta de fideus ben senzilla i ben alegre...